Thursday, September 13

"Nézd meg magad.Annyira szép vagy - mormolja. - Nézd, hogy érzel. - A kezem a kezébe fogja,tenyere az én szemérmem hátsó részén, ujjai az enyémekbe fonódnak úgy, hogy az én ujjaim széttárulnak.A hasamra teszi a kezem,-Érezd milyen puha a bőröd.- Lágy és halk a hangja.Kis körben mozgatja a kezét, majd föl, a mellem felé.- Érezd, milyen jó a melled.- Úgy tartja a kezem, hogy a mellemre tapadjon. Finoman újra meg újra végigcirógatja a bimbóimat, a hüvelykujjával.
Felnyögök, és hátrafeszülök, hogy a mellem a tenyeremnek nyomódjon. A hüvelykujjaink közé szorítja a bimbóimat,gyengéden húzza, hogy még hosszabbak legyenek.Ó,ez annyira jó!Nyögdécselve hunyom le a szemem, már nem akarom látni ezt az érzéki nőt, aki a saját kezétől esik szét... az ő kezétől... úgy érzem a bőröm, ahogyan ő érezheti, átélem, milyen izgató... az érintése,lágy utasításai.
- Ez az,bébi-mormolja.
Lejjebb irányítja a kezemet a testem két oldalán, a derekam mellett el a csípőmig, át a szeméremszőrzetemen. A lábam közé csúsztatja az övét, hogy jobban széttárjam.Terpeszben állok, ő pedig végighúzza a kezem a nemi szervemen. Felváltva, egyenként, egy ritmust diktálva.Annyira erotikus!Igazából marionettfigura vagyok és ő a bábművész.
- Nézd, mint ragyogsz, Anastasia- suttogja, és csókokkal, apró harapásokkal halmozza el a vállamat. Nyögdécselek. Aztán Christian hirtelen elenged.
-Folytasd-utasít, és hátrébb lépve figyel.
Dörzsölöm magam.Nem. Azt akarom, hogy ő tegye. Nem ugyanaz az érzés.Elveszett vagyok nélküle.Christian áthúzza ingét a fején, és gyorsan leveszi a farmerját.
-Inkább én csináljam? - Szürke pillantása az enyémet égeti a tükörben.
-Ó, igen...kérlek- lehelem.
Ismét átfon, megfogja a kezemet és érzékien tovább simogatja a csiklómat. Mellszőrzete cirógat,erekciója nekem nyomódik.Ó...nem sokára..kérlek..Christian a tarkómba harap, én pedig a szememet lehunyva élvezem az érzékek sokaságát: a nyakam, az ágyékom...hogy érzem őt magam mögött.Hirtelen megperdít, egyik kezével átfogja a csuklómat, foglyul ejtve a kezem a hátam mögött, a másikkal a lófarkamat húzza.Nem engedi, hogy mozduljak. A légzése szaggatott, akárcsak az enyém.
-Mikor jött meg, Anastasia?- kérdezi váratlanul és lenéz rám.
-Öö... tegnap- motyogom bepörgött állapotomban.
-Helyes.- Christian elenged és megfordít.
-Kapaszkodj a mosdóba- utasít, és újra hátrébb húzza a csípőmet, mint a játszószobában. Lehajolok.
A két lábam közé nyúl, és meghúzza a zsinórt.-micsoda?!-, finoman kihúzza a tampont és a vécébe dobja. Szentséges basszantyú! Jóságos ég!...Jesszusom. És már bennem is van...bőr és bőrhöz...előbb lassan mozog, könnyedén, kóstolgat, tol... Istenem. Markolom a mosdókagylót,lihegek, hátrakényszerítem magam, hogy érezzem magamban.Ó, ez az édes gyötrelem...Christian a csípőmet markolja.Kegyetlen ritmust diktál... ki és be, s közben megtalálja a csiklómat, masszírozza...jesszusom. Érzem, mint pörgök be egyre jobban.
-Ez az,bébi- mondja reszelősen. Nekem nyomódik, oldalt fordítja kicsit a csípőjét, és ez elég ahhoz, hogy szálljak, magasra szálljak."

1 comment: