Tuesday, September 11

nincs szükségem senkire!

na haha mindenkinek szólok: elkezdtem furulyázni! tudok már 3 kaki dalt.... sőt szinte dalnak se nevezném !
elkezdtem a sulit, már kemény 2hete, húúúúhhaaaaa - egyelőre élvezem ami azt illeti, bár ez a korán kelésbe bele tudnék fosni :S igen, szép nőiesen! nővéremmel jobb a kapcsolatom az viszont durva, teljesen megnyiltam előtte koncert után,nem is tudom hova tegyem, és amiket elmondtam neki...nehéz a szemébe nézni ezek után:) persze nem bánom a múltam,egy percét se! vacilálok, hát erősen! Sara elhívott Lengyelországba szóval GO polish in autumn holiday! fcukyeah *-* alig várom, nagyon szeretnék végre más országot is látni, rég voltam már külföldön, majd leirom hogy bebasztunk :D nincs szükségem senkire! ... hát hogy is magyarázzam ezt a mondatot: semmit nem akarok elsietni,de még nem tudom hogy hol és kikkel leszek még 1hét múlva!! ... Boti is megmondta a magáét, Andrisra már rég nem számíthatok-sajnos-Karcsival pedig alig beszélek-nagyon hiányzik-Zsozsi viszont marad nekem minden napi jóbarátnak, és ennyi bőven is elég most igy azt hiszem :S és ez szomorú! nem igénylek senkit! most hagyjon engem mindenki pukkadni és hadd éljem ki magam! "nincsenek határaim,a mának élek!" azok az emberek akik ezt mondják üzenem nekik: SZOPJÁTOK LE MAGATOK MI A FASZ AZ HOGY NINCSENEK HATÁRAITOK MENJETEK A PICSUBA, és tudjátok mit?! OK élj a mának,de nélkülem!
puszi

No comments:

Post a Comment