Tuesday, February 5

ezt akkor csináltuk amikor lementünk fagyizni , fagyiztunk, te csokit meg joghurtos barackot kértél (mint mindig) aztán a hévhez menő út mellett ott a COOP mögött ott volt füüüüveeess kis tér, lefeküdtünk és szerettük egymást:)) én azt mondtam hogy szeretlek Beni mint micimackó a mézet... Na erre mondj jobbat! Te: én annyira szeretlek téged mint én a milkát... nyertél :) ERre mi csak nevettünk, pedig ha én tudtam volna akkor hogy most ez lesz,  nem engedtelek volna el..és el is hittem neked :)
a történeteinket és az emlékeinket senki nem veheti el... maximum az időskor...... Miért szeretlek én téged még mindig? Miért nem tudlak elfelejteni? pedig tudom mekkora rossz vagy de minél több rosszat hallok tudom hogy az is te vagy és hülye voltam hogy elhajtottalak mert megváltoztál és nem akartál megváltozni mert egy ember akkor szereti a másikat igazán ha minden bajával szereti NEM tudom hogy gondolhattam annyira sajnálom és szánalmas vagyok hogy miattad kell sírnom még mindig több hónap után, és az amikor nálam aludtál minap nekem sokat jelentett, de tudooooooooooooom hogy nem tehetem meg többé és lehet nem csak mostanában és ez a tudat felbaaaszzz hogy mivan HA nem leszünk együtt többet , mikor fogok úgy szeretni még valakit úgy mint téged , ha tehetném : attól tartok lehet azt választanám azok közül hogy kitöröljék-e örökre az emlékeimet rólad-rólunk vagy hagyják meg, sanszos hogy vagyok olyan önző hogy a törlést választanám mert nem akarlak nem nem akarni barátomnak - ha ezt lehet egyáltalán követni- hanem barát-barátnak nem akarlak ha ez most "ami köztünk van " az barátság mert neeem mert én nem tudok barátként nézni rád, én gyűlölni akarlak , utálni hogy rádse akarjak nézni , ehelyett napmint nap arra gondolok hogy milett volna ha nem basszuk el és ha nem akartam volna olyan gyorsan más fiúkkal túllépni ahelyett hogy egy kicsit vártam volna hogy megtudjam mit-KIT és akarok igazán és az t vagy de ezt már nem is fogod megtudni, mert őszintén- szívből akarom hogy boldog legyél, sőt én is , de azt hsizem hogy én csak veled lehetnék olyan boldog mint voltam, mint valaha voltam, senkibe nem voltam ilyennagyon szerelmes , emlékszek minden kimondott szeretlek szavaidra, és arra is amit nem mondtál ki de éreztem hogy szeretsz ( ERRE ÉN MEG ELDOBTALAK) , hol fogok én még igy viszont szeretve lenni- ÉS félreértés ne essék nem akarom hogy visszagyere hozzám, vagy én hozzád. Nem érdemeljük meg egymást, te eldobtál a fűért és a bulikért és a szabadságért miközben velem is szabad voltál- én meg hülye módon eltaszitottalak magamtólamitől te a fűhöz fordultál.... aztapicsa! nem vagyunk egyszerűek, de hiszem hogy 1 év se kell és együtt leszünk újból, mert szeretlek és .... NINCS és.


Tessék , ennyi a puszta őszinte vélemény 

No comments:

Post a Comment