Tuesday, January 8

mi van velem?! kirohanásoktól dús napjaim a sírásig kergetnek...Hogy miért rohanok ki? nem tudoom!! elég egy rossz vicc, egy rossz gondolat, egy rossz ízű csók, egy rossz gondolat, régi emlékek....nem akarok emlékezni, mikortól számít egy ember túllépettnek? lléééccciii hagyjál már múlt! nem akarlak látni se, gondolni se akarok rád... szakítottam veled, nem emlékszel?! Azt mondtam neeem, akkor neem! most én vagyok az okosabb és bölcsebb és tudom hogy jobb nekem nélküled ! hiányzol de szarok beléd! Te nem akartál küzdeni azért hogy jövőnk egy legyen hagyjál a faszba a KURVAFASZ! utááááálllaaak hogy nem tudlak egyről kettőre kitörölni az életemből és ha még nem is gondolok rád, már túlléptem!! OKÉ? fogd fel, ne "bökdösd a vállam", ne hagyjál jeleket hogy emlékezzek a múltra screw you! 

No comments:

Post a Comment