Sunday, January 27


állapotjelentés:      élek! köszönöm kérdését mindenkinek, sun goes down... hmm sok mindent elbasztam. nem is értem miért csodálkozom.Igazából nem vagyok tőből rossz ember, igyekszem jól dönteni.De mégis bántok embereket csak azért mert már (min) egyszer engem is megbántottak, amin sajnos nem tudok túllépni.Vagy magán az emberen.Még nincs eldöntve... Őszintén sajnálom azt akihez hozzáérek valamilyen formában-legyen fizikailag vagy szellemileg-fájdalmat tudok okozni.. De igen, mind emberek vagyunk, hibákkal, nem vagyok tökéletes, követek el hibákat , bántok embereket, de ha azt mondom hogy sajnálom! azt úgy is gondolom...
Ne hidd el. Azt hiszed nincs jobb dolgom mint hogy bizonyítsak? Van képzeld! Kurvára nem tudom mit kéne most tennem, ezért úszok(bárcsak úgy úsznánk végre zsozs!!!! :"3 ) Ezért most széépen elkezdek javítani, koncentrálok a tanulásra, a továbblépésre, a barátokra, a családomra, Hooligansre, az élet apróbb örömeire, Ha megnézek egy naplementét végre nem akarom azt látni benne , hogy lemegy a Nap és holnap újra túl kell élni a következőt, hanem hogy lemegy a Nap és méééég milyeeen széépen!! *.*
spontaneitás-életérzés

One day when the light is glowing
I'll be in my castle golden
But until the gates are openI just wanna feel this moment


Nem érdekelnek mások kicsinyes tépelődései és véleményei! Azért csinálják mert féltékenyek az életemre!hogy legalább van amit csinálhatok!hogy velem legalább történik valami, mit számít mi! Kíméljenek az ilyen fölösleges megnyilvánulások!
Hajrá emberek , visszatértem ; ) 




No comments:

Post a Comment