Thursday, May 10

"IGEN. Ő szeretett! Bárki bármit is mondd,SHUT UP!Az összes többi ember nem tudhatja, hogy mi volt köztünk!De túl gyáva volt ahhoz, hogy megmondja a szemembe, vagy hogy bármit is lépjen, mert félt! Félt, hogy elveszít engem pedig ha tudta volna, hogy mennyire szerelmes vagyok belé akkor semmiért nem aggódott volna!De hülye voltam;hülyék voltunk, mert már vége, elveszett,elvesztettük egymást.Már soha nem fogunk olyanok lenni mint régen,nem fogunk úgy egymás szemébe nézni és nem beszélünk ostobaságokról se, mert már látszólag túlléptünk.Már más öleli át őt,más karjaiban ébred és nevet.Mert azt mondja boldog.Túl késő már, végre tovább kell hogy lépjünk,de nem bírnám elveszíteni a barátságunkat, félek!!Nem bírom nélküle, ha kell szex közben is rágondolok,zuhanyzás közben,a barátnőmmel,MINDIG.Mert hiányzik.Felemészt, hogy ennyi,nincs több.Lehet már nem tudnám visszaszerezni,annyiszor bántottam meg!De minden bántás csak miatta volt,akár hiszi,akár nem.Nem akart volna ő engem,ismer...
De azt mondta szeret!Azt mondta többet érez!Akkor valamit kellett volna tennem, de nem tettem mert gyáva voltam!Elvették a tököm és már rég nem találom!Húgomként nézek rá,védem,féltem,szeretem.Legalább is ezzel vigasztalom magam... Késő,talán vége."

THE END

No comments:

Post a Comment