Tuesday, May 15

~Fájdalom az, amikor ha egyedül vagyok itthon, ülök a sötétben és nézem a kedd esti Grace klinikát a tv-ben, próbálom ráterelni a gondolataim, de minden villódzó fény ellenére csak potyognak a könnyeim, mert már a valóság, vagy az akkor meglévő pillanat is képtelen eltörölni a múltat ami akkor űrt hagyott a szívem helyén hogy félek bárkinek bármit mondani hogy nehogy elvérezzek előtte. De még arra se lennék képes hogy levessem magam a Gödöllői Dózsa Györgyi út 1-3 4. emeletéről mert ha majd megtalálnak, és a rendőrök fognak telefonálni az apucinak és anyunak hogy héé figyi, azt hiszem a lányuk szétloccsant a szökőkút előtti részen , erre jönnek és meg kell nézniük. Annyira én se vagyok geci hogy ezt tegyem a szüleimmel,neeeem ennyire én se. CSAK tudjátok hisztizek :SS bocsi annyira sajnálooooommmmm , BOCS ANDRIS! bocsikabocsikabocsika, én meg annnnnyira köszönöm hogy ezt a fejembe vágod olyan édesen néha *-* azt hiszem már mást nem tudunk adni egymásnak :D   .....
 Igen megváltozott a világ, én is megváltoztam...ennyi

No comments:

Post a Comment